Wednesday, May 22, 2013

Sarjana Muda Sains Senibina (UiTM): here I come

so the result was out, and alhamdulillah I got the course, Sarjana Muda Sains Senibina at UiTM Shah Alam.. Weehuuuuu! Thanks!

Actually aku dah mohon course ni last year, tapi silap aku sebab tak letak course ni sebagai first choice, dahtuh dapat 5th choice, diploma, memang lepastuh aku masuk matriks lah, setahun aku mencangak kat Kolej Matrikulasi Pulau Pinang, tuptup UiTM panggil interview masa akhir April lepas, masa tu tengah final exam matrikulasi, memang aku tak cakap apa dah terus terima untuk pergi temuduga tuh, dan alhamdulillah temuduga berjalan lancar. Dan sekali lagi alhamdulillah aku diterima masuk ke UiTM Shah Alam untuk course ni. Walaupun satu tahun aku terpaksa habiskan dulu masa di program matrikulasi, tapi ada hikmahnya aku menunggu sehingga satu tahun. 
Eventhough one year wasted, but still it's really worth, to know them(matriculation's friends), work in organisation, life as pre-university students, being busy with tutorial assignments project lecture, adapt to university life, well it's worth eventhough I waste my time there. for one year! but thanks matriculation programme for such many experiences you already had given me for a past one years.
dan kepada rakan-rakan matrikulasi, goodluck untuk result yag akan keluar minggu depan (awal JUN), aku dah takperlu risau, mih mih mih (*gelak jahat). Apapun aku nak mengucapkan terima kasih kepada semua kerana mendoakan kejayaan aku. Semoga kita semua sama-sama berjaya Insha Allah.

3 comments:

  1. salam, doakan saya untuk temuduga UTM esok, thnks for sharing your experiences. learned a lot from it :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Nak tanya, kalau saya nak buat rayuan untuk course ni, boleh dapat ke? sebab sblum ni saya tak pilih course ni. Saya nak tukar course& nak mintak course ni. Boleh ke?

    ReplyDelete